Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Beatrice F Wik - 4 juli 2014 21:34


Jag har haft saker för mig under de senaste dagarna, så jag har inte hunnit med min träning- förrän ikväll. Ett tag var jag helt ensam på gymmet, vilket jag tycker är ljuvligt skönt. Jag antar att det är lite udda tid att gå iväg och träna: en fredagkväll när det dessoutom är soligt ute, men jag är ju lite udda av mig och har inget alls emot att göra saker helt solo. Tvärtom försöker jag tajma in det så. Så försöker jag även när jag åker till köpcentrat... jag har mina tider då jag vet att köerna är korta. Haaaatar när det är trångt och mycket folk i affärerna!

Mina väninnor var iväg till Mariebergsskogen (och då har jag inga problem med folksamlingar) :-) och lyssnade på Stiftelsen igår, men jag bara vägrade att följa med... Jag gillar inte Stiftelsen. Däremot är "min stora" Uffe där i morgon (Putte i Parken) så jag får se om jag drar mig dit. Fast jag har sett honom rätt många gånger och är egentligen mer förtjust i gamla Uffe...

Tillbaka till min träning: Jag var ensam på gymmet ett tag, sedan kom ett gäng stora tjugoåriga killar in och började lyfta rejäla tyngder bredvid mig, lilla rultan, som stod där med mina pyttehantlar. Känns jättefjuttigt, men som min väninna sa då hon upplevt något dylikt: Hon har en dotter som är 20. Vi skulle med andra ord kunna vara Tyngdlyftarnas mammor. Och då kan man unna sig att vara lite rultig och stå där med pyttetyngder. Det är okej. =)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards