Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Beatrice F Wik - 8 juli 2014 21:45


Jag har inte badat än i år. Har jobbat och jobbar fortfarande. Ja... jag skulle ju kunna bada ändå, men det har inte blivit av. Men imorgon ska jag till stranden. Min dotter sommarjobbar på en badplats, så då får man väl lov att gå dit.

Har läst så många tips om hur man skaffar sig en strandkropp och jag har fallit för detta:

1. Ha en kropp.

2. Gå till stranden.

Dä blir bra dä. Varför göra det hela så komplicerat? =)


Dessutom ska jag bekänna en synd: Jag använder aldrig solkräm. Jag har mig veterligen i vuxen ålder aldrig bränt mig i Sverige. Jag vet inte vad det beror på, jag har kanske läderhud. "Tattarhud" - tål allt vad gäller sol. Fast jag brukar aldrig bli så jättebrun, men det beror nog mest på att jag inte anstränger mig för att bli det. Jag har inte ro i kroppen att bara ligga och steka dagarna i ända. (Men jag vet att den är farlig, solen. Vet att jag BORDE- Så jag ska börja smörja in mig i solkskyddskräm. Jag lovar.)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards