Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Underbara vänner

Av Beatrice F Wik - 8 augusti 2014 08:19


En av orsakerna till att jag kan ta mig friheten att vara en ensamvarg i rätt stor utsträckning tror jag är att jag har världens mest fantastiska krets runt mig. Kan tänka mig att ensamheten skulle göra mig lätt panisk i annat fall. Vore fruktansvärt att veta att det inte fanns någon där, OM man verkligen skulle behöva det. Eller förresten... kanske inte. Jag har alltid, ända sedan uppväxten, varit lite av en solitär emellanåt, och trivts mycket bra i mitt eget sällskap. Jag hämtar kraft och energi i ensamheten.

 Men jag har mina vänner, de finaste av de fina, Min trygghet och glädje. Det är människor som lyfter mig när jag är låg, som får mig att inse att också jag är värdefull, som torkar tårar, talar mig till rätta och skrattar med mig. Vänner som tagit vid när jag inte riktigt orkat och som gläds när livet går min väg. Vänner jag vet står bakom mig och försvarar mig om folk skulle få för sig att prata illa om mig.


... Jag är inte klar än, men måste få återkomma. Fortsättning följer.

 
 
Annie

Annie

8 augusti 2014 09:55

Hej vännen ;-)

Det låter underbart! Vilka härliga vänner ;-)
Vänner är viktigt :-)
Jag är också lite så att jag kan uppskatta ensamheten ibland .. ;-)
Det behövs det med ibland :-)

Jaa, som vanligt vart mitt svar på din kommentar kort och konstigt .. haha, men du vet ju orsaken .. Fattar inte varför det blir så där? ..

Tack för din underbara kommentar, den gjorde mig så glad! :-)<3
Jag har haft sånt bra flyt nu med träningen, ska träna i em igen ;-)
Love it ;-)

Många kramar!<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

8 augusti 2014 20:56

Duktiga du!
Ha en fin kväll nu.
Kramar

 
luvcatz

luvcatz

8 augusti 2014 18:43

Åh såna vännor har jag med o det är underbart, vad vore jag utan dem :)

Ha en fin kväll fina du <3

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

8 augusti 2014 20:55

Ja, det är meningen med livet. Vänskap och kärlek är det som gör att man klarar alla motgångar.

Detsamma vännen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards