Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Beatrice F Wik - 22 augusti 2014 22:00


Skolan har hunnit komma igång och det är kul men hemskt mycket i min virriga hjärna.

Helg igen och den här helgen njuter jag alldeles extra, för vi har så lite inbokat, bara en match för sonen. Jag älskar sådana här helger då man har almanackan tom och bara kan göra exakt vad som faller en in. Bara promenader och träning- det är lyx för mig och jag får ladda mina energireserver.

Jag har städat undan en hel del under veckan som gick, så jag slipper det, puh... sååå skönt att slippa ha ett bombnedslag att ta tag i på lördagen! Nu börjar det ju bli mörkare på kvällarna, vilket jag faktsikt tycker är ganska mysigt. Kura ihop sig i soffan på kvällarna med katter och stearinljus är verkligen inte helt fel.


Och skönt med lite tid bara till min lilla familj, som numera består av fyra personer, kan man nog säga, eftersom jag har en svärson också. Ja, han är definitivt en del av vår familj, och jag är så glad att min dotter valt en så trevlig grabb! En riktig toppenkille, men det är å andra sidan inte så konstigt, min tös är ju en toppentjej själv. Hoppas det håller, men jag vet... jag har nada med det att göra.

 


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards