Alla inlägg den 4 september 2014

Av Beatrice F Wik - 4 september 2014 21:18



En vecka till har snart passerat, redan torsdag och visst ska det bli skönt med helg och VILA!

Många sjuka i min omgivning just nu, höstbacillusker och skolstart och jag bara fascineras och väntar. Fascineras över att mitt immunförsvar tycks blivit lite starkare, har lycktas hålla mig frisk (peppar peppar).

Efter min utmattning för fyra år sedan blev mitt immunförsvar lika med noll. Folk tittade på mig när jag gick med feber och snorade, frisk och sjuk igen- så där höll det på. "Men hjälp, vad du är sjuk ofta". Förra sommaren hade jag tre turer till vårdcentralen: Ett: öroninflammation (Som vuxna ALDRIG får- men jag fick det). Sedan vatten bakom trumhinnan som fick mig att känna mig instängd i en burk och jag flög med detta (fast det gick skapligt smärtfritt). Sedan halsont från självaste h-vetet, åkte in och tog halsprov men det var ett virus. Förhöjd sänka. Ja, typ så har jag hållit på.

Men det blir bättre och bättre märker jag. Och jag är så lycklig över detta för mitt fysiska mående är tätt sammankopplat med mitt psykiska, jag mår dåligt också psykiskt av att inte orka. Så klart.

Jippi för god hälsa!

Det är rikedom, det!   

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards