Alla inlägg den 1 november 2014

Av Beatrice F Wik - 1 november 2014 16:29


Nya vänner är bland det roligaste som finns.

Utan vänskap och kärlek fanns nog inget liv.

Eller... det hade säkert funnits av vatten och solljus, alla andra levande organismer finns ju tack vare det, men vi mänskliga varelser hade säkert begått kollektivt självmord utan glada skratt och värme.

Det sägs ju att apor som växer upp utan beröring, de bara får sin mat och vatten, utvecklas sämre och blir mindre än de som blir kramade av sin mamma eller någon djurskötare eller what ever.

Jag har i alla fall en rätt ny vän och hon är kvällens huvudperson så alldeles snart ska jag åka iväg till lite femtioårsfest och lättsamhet. Nu glömmer jag mörkret och kylan för en stund... den finns ju kvar så jag behöver inte vara orolig. Det är bara 1 november, hela låååånga månaden kvar, hualigen.


Ha en fin All helgona DU där som läser JUST NU... vem du än är så har DU en jäkla god smak. Det vet jag annars skulle du inte läsa min blogg. Bara personer med riktigt god smak läser beabloggar =)    

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards