Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Beatrice F Wik - 4 februari 2015 23:36


Jag vet att jag borde sussa sött nu för att vara pigg imorgon, men jag bara måste sitta ner här och samla tankarna lite innan jag går in i drömmarnas härliga land.

Fy sjutton, säger jag bara... vad påställt det är mellan varven!

Mycket just nu med mina jobb, på båda håll och min son har haft 39,2 i feber under dagen. Han var verkligen riktigt sjuk och jag kan inte vabba, han är 14 och det är hemskt att de ska förväntas klara sig själva då, tycker jag... när de är riktigt hängiga. förkylningar går väl an, men hög feber. =(

Jag har varit såå orolig för honom under dagen, samtidigt som jag suttit med nationella proven i svenska med mina elever. Höll på att krocka på hemvägen och fick mig en läxa om att inte köra så fort nu på vintern, jag tappade alldeles däckgreppet men lyckades ta kontroll över situationen och får väl helt enkelt än en gång påstå att jag är glad att vara vid liv!

Förra gången detta hände var förra hösten när min kollega och jag krockade med en älg och var om inte centimeter så decimeter från döden, det konstaterade vi båda två. Vi var enormt lyckliga som en timme för sent rusade in på vårt jobb- jag hemskt förvirrad... var nog i chock. Och hilfe- vad stora älgarna är! Vi hade verkligen en som studsade på motorhuven- helt otroligt!


Puh... min hårddisk är full, skulle vilja rensa den.

Måste sova nu... natti. <3


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards