Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Beatrice F Wik - 25 februari 2015 23:37

 


Vårt vanliga gym var stängt idag för ombygge, så vi åkte till KMTI istället.

Så stooort jämfört med gymmet på Klarahälsan!

Det blir träning imorgon med, nu SKA jag verkligen ta tag i det här och träna mer.

Man tycker att man har så dåligt med tid, men det hela är ju bara en fråga om prioritering.

Tid finns, vi har all tid i världen.

Och det gäller att ta hand om den kropp man fått, det är trots allt det dyrbaraste vi nånsin kommer att äga!


(Förresten så har jag fått ordning på min dator tack vare min begåvade son)   

Av Beatrice F Wik - 25 februari 2015 14:12


Jag är helt omöjlig med teknik... otroligt att jag lyckas skriva nu.

Jag raderade hela jäkla senaste inlägget när jag i själva verket bara skulle radera en kommentar, som en kompis skrev och som jag inte ville ha kvar för öppen ridå... Hualigen, vem som helst kan ju gå in här och läsa, bäst att vara försiktig. Fast vem gör det? Jag ser på läsarstatistiken att jag har läsare, men jag undrar vilka ni är?

Presentera er!!! :)

I alla fall... jag raderade hela inlägget pga att det blivit något konstigt med min nya dator, något jag inte förstår mig på. Det här jag skriver nu är bara en pytteliten ruta??? Så jag ser inte riktigt själv vad jag gör, undrar vad som hänt med datorn, varför det blivit så här och hur jag får det att bli som vanligt igen???

=(

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards