Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Det här väntar nu

Av Beatrice F Wik - 28 mars 2015 23:45

Mera Sarek. =)

Det här vad som ligger framför oss nu: den grönskande tiden. Helt fantastiskt.


Och jag, jag sätter punkt här.

Nu har jag sörjt färdigt. Orkar inte mer nu. Orkar inte vara ledsen, försöka lösa situationen.

Jag kastar mina sorger bakom min rygg å jag ser dem inte mer, nej jag ser dem inte mer!!!

=)

 
 
Ingen bild

Svenn

29 mars 2015 21:23

absolut en koselig låt och
vilda smultron smakar bäst !

videon vid 2:02 :
men de va inte en äkta naturist det här
för hon/han var ju vit nedantill =)

...nej inte vara ledsen mera bea
- du har ju alla oss som tycker
om din blogg och ditt
skrivande oxå :)

kram för friskhet & framförhet & frivolitet
:)

Beatrice F Wik

29 mars 2015 22:05

Koselig låt ja. =)

Tack snälla Svenn, vad glad jag blev för det du skrev! Nej, nu orkar jag inte vara ledsen längre, jag måste sätta punkt för alla ledsamheter och se framåt. Nu kommer våren!

Hoppas du mår bra, min vän.

Stor kram från mig

 
Ingen bild

Losern

29 mars 2015 22:33

Huga. Verkar inte ha varit den bästa av helger för din del. Oxå jag vet något om ångest, havererade relationer, mental, fysisk och andlig härdsmälta. Jag vet också att man långsamt tar sig upp igen. Man omvärderar. Ser nya vägar.
Sorgen är en process. Som kan blossa upp när som helst. Tiden läker inte såren tror jag, men man lär sig leva med dem.
Och de erfarenheter man får formar ens personlighet, och jag tror de tuffare gör en till en bättre människa.
Jag tror oxå att livskriserna kan vara ett sätt att komma närmare Gud. När det stormade som mest för mig fanns det inte så mycket annat att hålla fast vid.
Jag är så tacksam för livet! Jag kunde lika gärna fått flytta ner i en etta med jordvärme, istället får jag nya dagar till mitt förfogande. Imorgon är det måndag. Veckans bästa dag - då ligger hela veckan framför med alla dess möjligheter.

Ha det riktigt gott nu, och sköt om dig!

Kram

Beatrice F Wik

29 mars 2015 23:01

Hej Losern!

Nej, det är verkligen inte lätt hela tiden.
Mycket man ska gå igenom. Ja, helgen har varit lite smärtsam för min del, usch...

Men man får se framåt. Allt går över, också smärta. Och jag orkar inte gå omkring och vara ledsen mer.

Tråkigt att höra att du också fått din del av lidandet. Men som du säger: man blir lite klokare när man tagit sig igenom det.

Tack snälla Losern för din kommentar! =)
Imorgon är en annan dag, ny vecka till och med. :)

Varm kram

 
Ingen bild

Svenn

2 april 2015 15:38

Mkt berörande kommentar från " losern "
- mycket fint skrivet tycker jag !!

Beatrice F Wik

2 april 2015 16:06

Tycker jag med!
Mycket fint skrivet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards