Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Beatrice F Wik - 30 maj 2015 17:16


Jag märker ett genomgående tema i min blogg, i mitt liv.

Vardagsstressen, det vardagliga pusslet. Så kommer jag minnas de här åren: Hetsiga. Mycket runt mig. Ensam mamma. Men jag är van nu, att göra saker själv. Och jag klarar det ju. Imorgon har vi konfirmation. Puh... en hel del förberedelser nu. Huvudvärk, urinvägsinfektionen har inte gett vika, fått starkare medicin nu, som jag mår illa av istället.

... Hehe =) skönt med lite självönkan. Kanske finns någon själ där ute som kan tycka lite synd om mig... ujujujuj ;(

Betygen ska va satta senast tisdag, på onsdag är jag i Stockholm.

Jag har fått en ny supermysig brukare i mitt jobb som kantaktperson. Mer än så kan jag inte säga om det jobbet, jag pratar så klart aldrig om mina brukare. Bara att allt känns bra, så långt kan jag prata. Men sedan är det nog.

Nu blir det fortsatta förberedelser... Imorgon är min grabb konfirmerad. :)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards