Direktlänk till inlägg 31 maj 2015

In the middle of the lördagsnatt

Av Beatrice F Wik - 31 maj 2015 00:15

 

Konfirmandtårta- made by mum- in the middle of the night.

Inte så snygg kanske, men hon gör så gott hon kan, gamla mamsen.

Och vi får väl hoppas att den är god.

Smärgåstårta blir det med.

 
 
Ingen bild

Losern

31 maj 2015 02:06

Heja
Ser både god o förbaskat somrig ut. Passar perfekt nu när den svenska högsommaren äntligen är här, tycker vi som älskar regn o rusk...NOT!!!

Krya på dig nu. Herren välsigne er och bevare er, i konfirmationstider och allt.

/ Peace

Beatrice F Wik

31 maj 2015 02:10

Håller på än... Jag är helt otrolig. Men jag är van att klara mig på lite sömn.

Tack för det. =) Jag har gjort mitt bästa.

Tackar, ödmjukast.

 
Annie

Annie

1 juni 2015 16:01

Den ser god ut! ;)

Sv: Tack så mycket vännen<3

Varit väldigt lågt här på fronten :( fått mer smärta i nacke o axlar med, mina diskbråcksområden. plus ryggen, så blir väldigt lite bloggande nu. Har inte orken tyvärr :( så less på denna smärta nu!

Ska iaf få göra ny magnetröntgen, på nacke och rygg, alltid nåt :)
även om det säkert dröjer. Var till läkare förra veckan.

Hoppas det är bra med dig! :)

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

1 juni 2015 17:50

Meen du då... ;(
Så tråkigt att höra, Annie.

Har märkt att du inte är lika aktiv men jag hoppas du blir bättre snart, framför allt med värken... och så hoppas jag att du snart får bloggarlust, för jag saknar din närvaro när du inte är här!

Varm kram.
Ta hand om dig... Det blir bra till slut!!!
;-)

 
Annie

Annie

5 juni 2015 18:06

Sv: Tack så mycket snälla bästa Bea<3

Det värmer och roligt att höra från dig :)

Känns riktigt deppigt och jobbigt till och från, varit riktigt låg och det är inte riktigt likt mig, men det blir så med smärta dygnet runt :(

Hoppas det är bra med dig? :)

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

5 juni 2015 20:06

Hej vännen!

Jag förstår det. Inte konstigt alls med konstant värk, om du känner dig nere.

Men livet är så för alla, tror jag. Det är bara det att en del låtsas inte om det. Varför man gör så har jag ju aldrig förstått, men så är det.

Jag hoppas och tror att du snart blir bättre. Att du kan njuta lite av den här underbara årstiden, trots allt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards