Alla inlägg den 8 september 2015

Av Beatrice F Wik - 8 september 2015 21:21


Idag ska jag sova tidigt. Jag har varit ovanligt trött idag. Stafylokocksåret öppnade sig igår igen, såg bedrövligt äckligt ut. Idag har det varit bättre. Hoppas det blir bra nu 😳😳😳.  Jag har rådgjort med vårdcentralen, kan inte gå i "stängda" skor, utan sandaler, öppna, tills det läker. Fortsatt antibiotika, vilket gör mig trött, trött, trött.

Vi jobbar två kollegor i klassen och i eftermiddags var jag tvungen att ta över kollegans föreläsning, men risk att somna då jag gick på lågvarv. Är jag igång har jag inget alternativ. Då blir jag pigg automatiskt. men hjärnan är segare än vanligt: "Jag HETER INTE SIMON!!!" säger plötsligt en av eleverna som jag envisas med att kalla vid fel namn och vi skrattar lyckligtvis bara åt hela situationen.

Det vet jag ju så klart, men jag har bara varit ovanligt trött.

Ska verkligen försöka sova snart och hoppas, som sagt, innerligt att mitt sår har den goda smaken att snabbt ge sig av. 

Och jag slipper en antibiotikakur till...


Natti världen😴

🌜🌝🌚🌛

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards