Alla inlägg den 15 september 2009

Av Beatrice F Wik - 15 september 2009 23:31


På tal om mina sömnstörningar; brukar klara mig rätt bra på bara några timmars sömn, vet inte om man vänjer sig, eller om vi helt enkelt är skapta på olika vis, men idag måste jag säga att sömnbristen definitivt tog ut sin rätt.


 Hade konferens med mitt arbetslag på eftermiddagen, och jag blev så där fruktansvärt rysligt råtrött så jag var tvungen att resa mig upp från datorn (jag har rollen som sekreterare) med jämna mellanrum för att jag höll på att somna där jag satt. Mina kollegor blev oroliga för min tre mil långa hemfärd: De var rädda att jag skulle krocka. Men jag klarade mig hem... Nytt möte, föräldramöte för dottern, men då piggnade jag till.


Hem igen, avklara alla "måsten". Ja, jag kan inte påstå att jag lider av sysselsättningsproblem. Imorgon har jag lovat dottern en tjejkväll på stan efter jobbet/skolan med lite shopping och på torsdag kväll har jag själv föräldramöte.


Och så har jag det där ett sådant där tråkigt kvinnligt cellprov imorgon, usch vad jobbigt... Det finns väl inte så mycket som är tristare än att lägga sig i den där "kvinnliga" stolen, så att säga. Gruvar mig en smula. 

Skulle göra det förra veckan, men när jag väl kom dit var det fel tid i månaden så jag fick åka hem ej undersökt-  det borde jag kanske ha fattat innan, men jag ville bara få det avklarat. Ja, det är ju rätt snabbt gjort i alla fall, och det är tur att dessa cellprov görs, även om de inte är så roliga.


Nu ska jag sova.

God natt, mysiga, goa Bloggkamrater!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards