Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Facebook- fort så in i Norden!!! Så nu är man där, trots tidigare avståndstagande ;)

Av Beatrice F Wik - 18 januari 2010 22:57


Fick snabbt bege mig iväg med bussen idag, efter halva skoldagen. Min grabbs fröken ringde och berättade att Gabriel mådde dåligt. Halsont, illamående. Kräktes aldrig, dock. Han mår bättre nu, så jag antar att jag kan skicka iväg honom till skolan imorgon.


Min dotter har gått med i Facebook. "Det har jag också funderat på" säger jag och snabbt så in i Norden har hon registrerat mig också där. Vi tog bilden från bloggen. Det gick på ett par minuter. Så nu är det bara du kvar, Ingrid!!! ;)


En hel massa från Facebook har jag dock inte alls förstått. Är för tillfället bara registrerad, jag är liksom nykomling och har ingen superkoll på situationen. Lustigt var bara att en hel drös med gamla vänner dök upp, som man på något vis gör vänförfråganden till, när jag skulle registrera mig. Och en kollega. Hur i hela fridens namn vet Facebook allt detta? Magi... :=)


Ja. Imorgon ska jag be en av mina vänner som tjatat på med mig att gå med i Facebook att förklara hela situationen för mig. För jag är som sagt nykomling...


Kära bloggvänner, ge gärna vänförfråganden till mig. Jag har fortfarande inte riktigt uppfattat hur det hela fungerar, nämligen...


Sov sött, mina kära;)




 
 
Ingen bild

Gull-Britt

19 januari 2010 10:49

Hoppas Gabriel mår bra idag så det inte blir något värre av det. Annars blir det att vara hemma. Krama honom från mig.
Jaså, det har blivit Facebook nu. Det har jag ingen aning om hur det funkar, men det är väl antagligen inte för äldre människor. Lycka till med detta, men glöm inte Bloggen. Den är trevlig.
Kram på dig

 
Ingen bild

Susanne från förr

19 januari 2010 15:22

Aha, nu förstår jag varför en vänförfrågan från dig kom upp på min sida på facebook. Du kan tro att jag undrade, med tanke på att vi inte har setts på nära två decennier. Dock blev jag glad, men förvånad som sagt. Jag är också helt ny på facebook, har varit och är ff skeptisk. Men det har mest med mitt arbete att göra. Kul ialla fall att "stöta på" gamla bekanta. Och du, social ensamvarg, det är precis det jag är. Jag tror jag lånar det uttrycket av dig, det stämmer på pricken : ) Ha det bra, Bea, vi ses i cyberspace!

 
Ingrid

Ingrid

19 januari 2010 20:45

Hmmmm.... mmmmm .... funderar... njaaaaa.... du får komma in i det lite till, och sedan berätta för mig vad som är så bra? Okej?!! ;-) hihi
Kramar i mängder !!

http://iddeh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards