Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Färdigpackad

Av Beatrice F Wik - 28 januari 2010 23:00


Nu är väskan färdigpackad...


Frasen fick mig att tänka på en gammal låt från min ungdom. Strömstedt. Kan det vara 20 år sedan?


Väskan var packad och huvet var fullt

Jag reste en morgon för spänningens skull

Iväg och allting i livet var nytt

Åk mens du kan innan tåget har stannat

 

Nu fick jag den på skallen också ;) !!!


Nu är Bea i sitt essä... Nya kunskaper, vidgade vyer, nya bekantskaper... Spännande. Jag ser med glädje fram emot min lilla tripp till Jönköping imorgon. En drös kommunpolitiker med samma värderingar som jag själv, en värld jag inte tidigare tagit del av; Det skall bli så kul att få stifta er bekantskap.


Full fart mot nya spännande erfarenheter! ;)

 

 

 
 
The Miracle

The Miracle

29 januari 2010 09:32

Ha det så kul, och ta hand om dig!

Jag ska strax åka och träna, har inte blivit något alls med det den här veckan iomed skolstarten.
Men nu vet jag ju på ett ungefär hur schemat kommer att se ut, så kan planera där efter.

Kramar i massor

http://abimopectore.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gull-Britt

29 januari 2010 09:35

Lycka till och hoppas du får kul. Nya världar är alltid spännande.
Kram på dig

 
Tina

Tina

29 januari 2010 12:01

Hej sötis!!
Å, va kul med en liten tripp!! Hoppas du får en underbar tid!!
Saknar dig! Tänker mycket på dig!
Kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Ingen bild

Muppen

30 januari 2010 08:26

Med din vanligen försiktiga framtoning så kommer hela KD - kommunsverige känna till Bea från Värmland, inklusive Göran Hägglund. Personval Bea!

 
Dina

Dina

30 januari 2010 17:45

Men den låten är säkert bättre än "Pärleporten" som jag hade i huvudet hela dagen i förrgår... :-)

http://dinasblogg.bloggplatsen.se

 
Bea

Bea

31 januari 2010 22:34

Muppen, du är bara för rolig!!!

Att jag är en diskret liten mus som oftast smälter in i tapeten är väl en objektiv sanning???!!! :=)

http://beabloggar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards