Alla inlägg den 8 september 2010

Av Beatrice F Wik - 8 september 2010 22:23

... att Gabriel är lite bättre idag. Verkade inte vara öroninflammation, lyckligtvis ;) Jag gick alltså till jobbet och Gabbe har fixat en dag sjäv med fiskpinnar, mos och film... Får se om han blir hemma imorgon med; han är som sagt piggare, men har en trist hosta. :(


Jag har tänkt börja rida. Islandshästar. Innan jag fick barn; alltså som ung vuxen var vi ett gäng töser som på södagarna tog oss ut på töltturer. Islandshästar töltar ju; alltså springer, fast inte trav eller galopp, utan de verkligen springer. Helt underbart!!! Men de travar och galopperar också.


När jag var riktigt liten red jag, fast jag blev ingen inbiten hästtjej sedan; en del tonåringar är ju helt galna i hästar, vilket förvisso inte alls är svårt att förstå...


Lite lustig är jag dock: kände idag att "neej, kanske har jag inte tid med det här just nu". Jag kan ju inte direkt påstå att min liv består av oceaner av dötid...Fast då stod bästa väninnan Lena upp (det är hennes idé alltihop) och menade att det här kommer att ge dig energi.  Du kommer att må bra av det här!

Jaa. Det kan jag ju behöva! ;-)


Så jag hänger på trots allt. Det blir nog kul!!! =)


Sov Gott !

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards