Alla inlägg den 12 april 2015

Av Beatrice F Wik - 12 april 2015 07:24

 


Grattis lilla bloggen!

Idag ligger vi på topp du å jag. :)

Beabloggar är den blogg som för tillfället först kommer upp, om man söker på bloggar i Värmland.

Roligt!

Jag känner ibland när jag skriver att det kan bli fruktansvärt utlämnande, rent psykologiskt, men det är en del av det. Man måste kanske vara en viss typ av människa, som kan blotta sig så här... jag vet ju inte vem som läser, men just nu... under en period har jag haft många läsare.

Och jag känner ... att ska jag ha något att komma med när jag skriver måste det nästan vara lite utlämnande, annars blir texten för platt, liksom.

Fast jag försöker ju hålla andra människor utanför det jag skriver... inte så kul om någon känner igen sig i mina ord, som öppet står att läsa här. Jag skriver aldrig om kärleksrelationer exempelvis, det enda jag kan säga är att jag ibland känner mig som en katastrof med en hel drös avslutade relationer bakom mig, men som min vän Svenn så klokt sa: Det kan ju också vara en typ av progressivt tänkande. Härligt. =)

Livslång kärlek finns bara i sagor. Eller... ja, jag vet att det är en del som fixat det galant och jag är avundsjuk på alla dem som aldrig genomgått en skilsmässa. Det är ingen trivsam historia, skilsmässor är inte att rekommendera, men ibland blir det så ändå. Shit happens.

Av Beatrice F Wik - 12 april 2015 06:51


Söndag... Mitt påsklov är snart slut. Lite vemodigt men våren har kommit så det är bara att njuta och ta för sig!

Bara å gå ut å va gla´.

Dra ett streck och gå vidare.

Livet väntar där ute.


Vad ska du annars med allt det här till?


Underbare Lundell.

(Han var ju så snygg som ung också... tycker jag. Jag har sett honom i verkligheten flera gånger, jag har till och med pratat med honom och han har rufsat mig i håret. Han har jätteblå fina och snälla ögon.)

Hehe... bara så ni vet. MYCKET stolt är jag över det. =)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards