Alla inlägg den 4 april 2015

Av Beatrice F Wik - 4 april 2015 23:45

 


... att bedåras av. Sicken söits <3

En blick som berör... Skulle bara vilja ta hand om den här!!!

Liten krake (ser det i alla fall ut som, fast vem vet... han kanske är jätteelak...)


Av Beatrice F Wik - 4 april 2015 23:32

  


    

   


Tekniskt stölpskött!

Det går bara plötsligt inte att skriva mellan bilderna.


Årlig kycklinguppfödning på vår skola- sååå gulligt att se.

En stor kalkon var på plats med!


Selfie på mig och en till- men han vägrade låta sig publiceras och det får man ju respektera. Min selfie är alltså en halv bild- och jag har en förkärlek för svarta porträttfoton.

Hmmm- en av mig MED!!! (För selfies har du väl inte fått nog av, I suppose? Lika intressanta VARJE gång!) ;-)

Hehe... Det räcker med en liten bild på mig. =)

Jag hatar för övrigt autoförbättringen på iPhone. Färgerna blir klarare och vackrare men min ögonfärg förändras från grön till blå. Autoförättringen tycker väl att blå ögon är tjusigare, men mitt syfte kanske är att spara alla porträtt LÄNGE, till kommande generationer... Mina barnbarnsbarn ska läsa beabloggar, jag dokoumenterar för Dig- för Dig och för mitt skrivarbehov... Jag är egentligen ingen nine-to-fivetyp, utan nog mer av en yvig konstnärssjäl, jag har ett behov av att få skapa, som jag gör nu- men man måste ju också anpassa sig, måste tjäna pengar, måste vara en del av samhället...(önskar i alla fall att jag haft möjlighet att träffa Dig... men tiden har sin gång), och då vill jag ju så klart att allt ska vara så verklighetstroget som möjligt.


Påskfest med lille Hugo- sicken stjärna! :) Den stora är också en stjärna, så klart. Min dotter. "Ååå, vad lika ni är!!!" sa de när vi satt bredvid varandra och det är ju bara fantastiskt roligt att höra.(Kanske tycker inte hon detsamma, men det är som det är.)    :)

Elli är lik mamma, hon. Gabriel lik pappa. Till utseendet i alla fall.

Mina barn är verkligen meningen med livet för mig.

NI ÄR MITT ALLT Gabriel & Elinor  

Av Beatrice F Wik - 4 april 2015 23:30

 


"Är det du?" frågade okänd när han som hastigast såg den här bilden, som jag sparat.

"Neej" svarade jag, jag har inga bilder på mig i mobben, så här avklädd... Men det skulle kunna ha varit jag, för jag har också en sådan där mage. =) Så där vacker a la fött ett antal barn och passerat 40. 


Sååå himla härlig, hela bilden är ju bara underbar!

Jag älskar Mia Skäringer.

Krävs en del mod att visa upp sig på det här viset, och vara så där skavankig som vi är, vi tanter i vår ålder.

Men samtidigt med en utstrålning som gör att modellerna på 25 bast bara bleknar på två sekunder- hur perfekta de än må vara, rent kroppsligt.

Mera sån't MIA SKÄRINGER!!! ;-)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards