Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Till Viveca och alla andra som läser

Av Beatrice F Wik - 27 september 2009 23:31


Gissa om, Viveca... det var så att jag fick ta bort bilderna igen. Den här gången tänkte jag mig verkligen för och frågade, igår kväll, men  hon var uppe på sitt rum och svarade förmodligen på något annat.


Ja ja, jag fick ta bort dem. Nu har vi kommit överens om att jag inte ska lägga ut några fler bilder på Elinor. Bäst så... Men man är ju så stolt över de små fina liven...


För Dig som inte vet vad jag pratar om, rör det sig om nedanstånede inlägg. Jag har färgat håret på min dotter, tyckte att det blev så fint och jag är ju som vilken mor som helst naturligtvis jättestolt över min tjej, och lade därför ut bilder på min dotter. Före och efter hårfärgning. Frågade präktigt tjejen först (efter lärd gammal läxa)

om det var i sin ordning, vilket jag uppfattade att det var.

Men jag hade fel. Vi hade missförstått varandra, jag och min dotter och hon

bev mycket arg på mig igen, för att jag lagt ut bilder på henne på bloggen, så jag tog bort dem.


Igen, Viveca: Har du inte färgat håret än? Det är ju Du bl a, som har fått mig att prova igen! :) Nu färgar du ditt hår, Vännen, klipper dig och sedan lägger du ut lite bilder på bloggen, så jag får se hur det blir!


Kram på dig Viveca och alla andra som läser!

 
 
Viveca

Viveca

28 september 2009 09:03

Tänkte nog att det var så. De är känsliga de små liven, trots att de kan verka väldigt tuffa ibland. Nej färgat håret har jag inte gjort och det ser rent för j-igt ut nu. Kluvna torra toppar och en massa vita hårstrån här och var. Ska kolla lite frisyrer och kanske blir det kort denna gång(då håller det nog längre;))

http://perasperaadastra.bloggagratis.se

 
The Miracle

The Miracle

28 september 2009 18:33


Vad synd att jag missade den bilden, hur Elinors hår blev.
Själv färgade jag mitt i fredags.

Vad fick du betala när du gick till mediumet förut?
Har frågat det innan, men vet inte om jag har fått något svar.

Kramar till Dig och Elinor - Hälsa henne om du vill.


http://abimopectore.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

28 september 2009 22:07

Tack snälla för din gulliga kommentar. Den värmde ända in i själen :) .
Hupps, blev dottern arg för bilderna ;) . Men då var du ju gullig som tog bort dom igen, hihi ;) ! Jag hann inte se dom i alla fall!
Stor kram till dig!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Bea

Bea

28 september 2009 23:22


Inte för att jag tror att det är hälften så illa som du beskriver, men lite kan ju faktiskt göra ganska mycket...

Det piggar upp att förnya sig. (Uppiggande saker lär vi väl tyvärr inte få för mycket av :( )

Kort är snyggt! Och hår växer ju alltid ut, om du skulle ångra dig.

Men jag säger det igen; jag vill att du lägger ut en bild när du är färdigfriserad, så jag får se hur det blir! ;)

http://beabloggar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards