Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Ibland blir det bara knasigt...

Av Beatrice F Wik - 1 mars 2010 00:39


Oj, vad timmen är sen, upptäckte jag just...


Hade jag någon röd tråd, tro, i det jag skrev nedan? Var det någon som uppfattade mina tankegångar? Var kanske lite otydlig...


Vad jag ville säga var, att för mig är det viktigt att som motpol till detta stressiga, "full-fräsliv" (som jag för övrigt också tycker hemskt mycket om) är det skönt att varva ner emellanåt. Och livsviktigt, tror jag.


Vi måste unna oss att att det lugnt ibland, bara vara...


Dottern & jag har haft filmkväll ikväll; jättemysigt... ;) Det fick bli en lite läskig en.


"Nördar" (citat Elli) alldeles för mycket framför datorn, Facebook är ju himla kul :=) Fast det kan bli så galet. Jag som är ett stort nöt vad gäller teknik, fick idag en hälsning sänd till mig "Friends forever", typ... av en söt väninna. Skulle sedan skicka denna hälsning vidare och när jag trodde att jag gjort det, upptäckte jag att jag råkat skicka den till helt fel personer... Ni vet, ytliga bekanta och några elever ;=// De måste ha uppfattat det hela som totalpatetiskt, men jag får väl bjussa på det ;-)


Ja, det kan verkligen bli dumt när man inte har skallen med sig, alltså...

Det slog mig för övrigt också att det här med Alla Hjärtans Dag-hälsningar kanske kan missuppfattas. Själv skickade jag en hel drös med Alla Hjärtanshälsningar på FB, till nästan hela adressboken, efter att själv ha fått ett gäng; som jag uppskattade väldigt mycket... <3


Sedan kom jag dock på att de kanske kan missuppfattas...

Jag har ett flertal manliga vänner och kamrater; pinsamt om någon av dem har missuppfattat mina hälsningar, med hjärtan och allt?! Eller, ännu värre, deras fruar; de kanske tror att jag stöter på deras män?!

Hjälp, så dumt det kan bli. Antar att man får vara försiktig, man vill ju inte såra någon i onödan...


Sov sött i natt!


Och nu vill jag ge Dig ett hjärta för att Du läst mitt inlägg utan att det skall missuppfattas;=))



Ha ha!!! ;=))

 

Bara skojade....


Här får Du ett på riktigt. ;)


 
 
Bea

Bea

1 mars 2010 01:09

Varför blev det så konstigt typsnitt???!!!

http://beabloggar.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

1 mars 2010 06:24

Hej Bea vännen!!
Du är ju bara så söt. Om någon missuppfattar det du gjort & de inte fråga dig va du menar.. ja, då får de skylla sig själva..fniss..
Jag får oxå mycket fina gåvor, men det är inte så ofta jag kan öppna dem, så nu försöker jag inte ens längre. Sidan brukar låsa sig helt när jag ska öppna nån fin gåva...suck...
Jag önskar dig en underbar Måndag fina vän!!!
Så skönt att du återhämtat dig efter din jobbiga "sjukdomstid"!!!
Varmaste kramen till dig
Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

1 mars 2010 08:11

hahaha Du kan Du, minsann =)
Men är du lika go på facebook som du är här, så är det nog ingen fara... men lite svartsjuka hos fruarna går nog inte att undvika ;-)
Tur att jag inte har dem problemen... hehe ( med facebook) menade jag .. =)
Kramar i mänder från lilla mig =)

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Viveca

Viveca

1 mars 2010 11:27

Man skall nog inte ta FB på alltför stort allvar. Har skaffat FB till M, men han använder den nästan aldrig. Han vågar inte bli vän med såna han inte känner så väl och vill inte "snoka" runt på andras sidor. Han är väl helt enkelt inte en nörd på detta område;)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

 
Bea

Bea

1 mars 2010 21:18

Vad mysiga ni är, tjejer!!!

Neej, Ingrid, men jag kan tänka mig att du har dem (problemen alltså) i verkliga livet m ditt utseende! :)

Det är sant, Viveca,man ska inte ta det för allvarligt. Det är en kul grej... Men det är sååå lätt att bara bli sittande vid datorn. :/

Min karl har inte ens FB, det är inte hans grej på långa vägar, han fattar inte vad jag pysslar m när jag sitter här o "nördar" :=)

Kram på er alla! ;)

http://beabloggar.bloggplatsen.se

 
Bea

Bea

1 mars 2010 21:52

Kan tänka mig, Tina, att du fick tonvis med Allahjärtanskort... Så go som du är ;)

http://beabloggar.bloggplatsen.se

 
The Miracle

The Miracle

1 mars 2010 22:11


Hehe, så det kan bli du.. Inte lätt att hålla reda på alla rutor man ska kryssa för och inte.
Men förhoppninsvis tog ingen illa upp, då hade de nog kontaktat dig vid det här laget.

Kramar

http://abimopectore.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards