Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Jag är rolig...

Av Beatrice F Wik - 10 augusti 2010 19:00


... för ett par dagar sedan skrev jag på bloggen hur mycket jag älskar hösten. Och ja, det gör jag. Men det hurtiga om att "arbetsdag är glädjedag". Åååå, nu när det drar ihop sig vet jag inte. Det är himla skönt att var ledig också. ;( Nu börjar jag få värsta jobbångesten istället. Hur ska jag klara det här?


Jaa, jag är minsann rolig, jag!!!


Tänker så här varenda lov: Hur ska jag klara av att komma igång igen? Men på något vis har jag ju fixat det efter varje lov förut, så det lär väl gå också den här gången. Det ska i alla fall bli kul att träffa alla gamla goa vänner i Grums igen. Åtminstone något att se fram emot...


Men sommaren gick ju så f-bannat fort! Och jag har inte hunnit med allt jag hade tänkt... Det här är bara för komiskt: En av mina gamla väninnor och jag hade bestämt att vi skulle försöka få till en liten date nu under sommaren, och vips... nu har snart hela ledigheten gått och vi har fortfarande inte setts. Vi har inte nått varandra på telefon och det har kommit saker emellan. Pratade dock med henne igår och innan lovet är slut (om ett par dagar) ska vi ha setts.


Ja, det blir väl ett par hetsiga avslutningsdagar på semestern; nu jäklar, ska jag hinna med det jag tänkt!


Ha en bra kväll... ;)

 
 
Ingen bild

Miraklet

10 augusti 2010 19:29

Du får nog ligga i bra om du vill hinna med allt du tänkt.. ;)

Jag blir också sådan, jag planerar en massa saker jag vill göra under min ledighet, så som du skrev flyger bara tiden iväg.. Hur gör man egentligen?!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards