Alla inlägg den 4 november 2012

Av Beatrice F Wik - 4 november 2012 08:30


... börjar jag med. God morgon, förresten! :) Tack för att just Du läser!!!

Ja.. nu citat. Statsminister Reinfeldt besökte för någon månad sedan Karlstad Universitet. Jag bor ca en kilometer därifrån.

Väninna Anonym, citat, fråga till moderatledaren: "Är du singel, Fredrik?"


Jag fick just upp en bild på den där pösmunken Mikael Persbrandt på min iPhone. Jag vet faktiskt inte varifrån den kom. Ska kolla det: kanske någon väninna som sänt den till mig på Facebook... ja, alla kvinnor gillar ju att titta på Persbrandt. Alla kvinnor utom jag, då är tamejf-n Reinfeldt bättre. Han verkar åtminstone intelligent- borde vara det. Fruktansvärt riktigt skitintelligent om jag ska vara riktigt exakt.


Jo, bilden kom via Facebook. Har tydligen gillat en sida med Persbrandt, men nu har jag tryckt på "unlike" så nu slipper jag få fler sådana bilder skickade till mig på min iPhone.


Usch, jag får ingen ordning på någonting här. Vilket meningslöst dravel det blir, då. Jag verkar ju helt tom i bollen när jag läser det jag själv skrivit, och det kanske jag är, men jag brukar va' en hejare på att skriva; det är en av mina starkare sidor, har så varit ända sedan jag var barn: Får jag en penna i handen så skriver jag.

Skriver, skriver och skriver.


Men just idag blir det tydligen bara blaha-blaha, så jag lägger av här.

Mänmänmänmänmänmänmänmänmän.

Jag avslutar med en bild på Fredrik "Är du singel" Reinfeldt och dissar Mikael "Pösmunk" Persbrandt. Igen.


Med förhoppning om en fin Dag!!! ;)




Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Skapa flashcards