Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Beatrice F Wik - 6 maj 2013 12:14


Jag saknar mitt Internet något alldeles fruktansvärt!

De kommer inte förrän på fredag och installerar det i mitt nya hem.

Så jag tjuvbloggar lite... Min elev sitter bredvid mig, med näsan i böckerna- arbetar flitigt.

Vårt nya hem på 111 är underbart mysigt. En radhuslägenhet, med egen ingång, men utan gräsmatta, däremot balkong på andra våningen. Planlösningen är hemskt trevlig; bra mycket bättre än den förra, då jag fick ringa till Elli som hade sitt sovrum längst bort från köket, när vi skulle äta. Då är det något som är för mycket...

Den andra var alldeles för stor!!! Kvadraten kunde man ju leva med, men pengar för kvadratmeter som bara står oanvända lägger jag hellre på roligare saker!

Det är sååå mysigt att inreda; vi har nya tapeter, nytt golv i delar av lägenheten och nya vitvaror i köket.

Det känns som en nystart!

Nu kan jag inte sitta här och ordbubbla längre- plikten kallar.


Å jag saknar mitt internet! ;(

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards