Alla inlägg den 11 april 2014

Av Beatrice F Wik - 11 april 2014 21:45


F-n. Jag har feber- igen. Ont i halsen och kroppen. Inte särskilt roligt, men då får jag stanna upp och ta en lugn helg. Så lugnt det någonsin går, har några punkter programmet, men det jag kan kommer jag att stryka och bara vila upp mig.


Jag ska berätta något gulligt.

Jag har världens finaste son (förresten... vems son är inte världens finaste? Och dotter med, för den delen.) 

I alla fall... G och jag har en mycket fin och nära relation. Många jag känner vill ha storfamiljer. I all ära. Men det blir också väldigt speciellt, väldigt mysigt i en liten familj. Vi är bara tre: jag, min dotter och min son. Och det har sin tjusning, det med. Vi står varann otroligt nära och har enormt starka band mellan oss. Mina vänner brukar säga att jag är väldigt mycket mamma. Så är det. Men jag är ju MYCKET av allt, hehe!!! :) Det ligger i min personlighet.


Men nu skulle jag ju berätta något gulligt. Jag fyller år nu i april och min son vet att jag gillar smycken, så han ska köpa ett halsband åt mig, jag har fått visa honom vad jag vill ha. Fina killen! Han kommer att bli en underbar framtida make, vet exakt hur kvinnor ska tas. Han blir en vinstlott, det garanterar jag!!! ;)

 I relation till hans "inkomst" (han fyller 14) kommer smycket bli dyrt för honom, men han envisas och vill ge det till mig. "Mamma, du fyller 40, klart att jag ska ge dig något fint". Oavsett pris på halsbandet kommer det i alla fall bli ett av de i särklass dyrbaraste smycken jag någonsin ägt. <3 (Tyvärr har jag rätt dålig respekt för pengar, kan vara alldeles för slarvig, men det är svårt, för i min värld är pengar bara pengar. Rikedom är någonting helt annat. Visst, pengar behövs för att leva, men i överskott är de bara siffror på ett konto, som man kan köpa prylar för- vare sig man behöver dem, eller ej- men man kan inte köpa sig varken frisk från cancer eller fri från ångest. Och det finns inget pris på äkta kärlek.)


Nu drog jag av mig morgonrocken, sitter här och skriver i bara underkläder, har nog feber.

Vill inte... Skulle använda helgen till roligare saker, ju. =/

Är het som ett brinnande element... så jag ska bara vila ;((


God Natt

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards