Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Krångel krångel krångel

Av Beatrice F Wik - 10 maj 2014 22:06


Yes, det funkade, men segt går det när jag skriver... trött jag blir.

Varför måste allt krångla? Jag blir mer och mer säker på att jag verkligen ÄR Murpys lag, personifierad!!! :-)

Var beredd på att allt som möjligtvis KAN gå snett, KOMMER att göra det!

Ja, jag vet... jag börjar bli van! En gammal vän sa vid tillfälle att jag tycks dra åt mig alla möjliga energier, saker händer kring mig och MED mig, så har det alltid varit. Vi konstaterade att jag i alla fall mycket sällan får långtråkigt.


Jag tänker inte skriva något långt inlägg för datorn är fruuuuktansvärt seeeeg, så det är inte ens säkert att jag lyckas spara inlägget, men jag lever... även om datorn är halvdö...

 
 
Ingen bild

Sara

11 maj 2014 01:17

ha ha ha ja skrattar ja gumman! Så har det alltid vart me dig! De va du och jag som stod för skandalerna men vi hade alltid så jävla roligt och dom som inte hade några egna liv fick väll prata! vi måste höras kram Sara

Beatrice F Wik

11 maj 2014 15:57

Vad då, vi har väl aldrig ställt till med några skandaler?! =)

Det har vi faktiskt inte, ärligt talat, men vi har aldrig tynat bort som gråa möss heller... å du har så rätt, min vän, jag har också tänkt på det: De som sitter o babblar om andra... vad tråkigt det måste va att va åskådare, så mycket bättre OCH ROLIGARE att skaffa sig en huvudroll i sitt eget liv, eller hur? ;-)

Ja, vi måste höras av, kraaam

 
luvcatz

luvcatz

12 maj 2014 19:23

Haha, precis som jag dåh :)

Ps. Jag skrattar med dig inte åt dig, kan juh misstolkas när man inleder med ett haha :) Kramen!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

12 maj 2014 20:11

Skönt att man inte är ensam!! =)
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards