Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Beatrice F Wik - 2 mars 2011 15:06


... och lusläser Facebookloggar, och kollar om någon om dessa sexbilder skickats ut sedan gårdagen.

Den första jag fann under gårdagen var skickad från "Beatrice Wiik" den 24 februari ???!!! och den sista jag hittills funnit "skickades" igår. Under tiden jag satt och käkade Kinamat på en restaurang i Karlstad tillsammans med min son.

Som sagt: beklagligt och jättetråkigt.

 

Jaja... nu släpper vi det!!! ;)


Vill istället berätta om något roligt som inträffade idag.

I förmiddags tog jag bussen ett par hållplatser, skulle åka och handla. Jag är väl lite i min egen lilla värld ibland, när jag sitter där på bussen. Och tydligen andra också!!! =) Vill inte här nämna hennes namn, eftersom hon inte valt att skriva ut sina tankar för hela Bloggsverige, men jag har en kär väninna. Som jag pratar med i princip varje dag.


Åkte som sagt, med bussen idag och satt och tittade framåt: "Men Guuud, vad den där kvinnan bakifrån var lik Väninnan".

Eller kanske inte... "Den där kvinnan har rödare hår".

Tittade igen. "Ska jag flytta fram ett par rader och säga hej?"


Nej, det skulle ju se alldeles för konstigt ut om det inte är Hon!!!!

 

"Hej, Vännen!!! Jaha... fel person... Nämen jag önskar Dig en fin dag också!!!"


Gjorde ju inte detta ryck, men ringde min väninna: "Åkte du just med bussen?"


"Jaaa."


Men hjälp!!! Då satt du och jag; nära vänner sedan många år tillbaka i princip bredvid varandra utan att ens hälsa!!!


Det är ju bara för komiskt!!! Vi måste vara dumma i huvudet, jag och Väninnan!!! =) Eller fruktansvärt frånvarande ibland!!! :)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards