Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Beatrice F Wik - 1 mars 2011 23:12


Idag har jag blivit upprörd över Facebooks sexbilder.

Har spytt ur mig galla i två nedanstående inlägg!


Blir så j-a trött!!!!

"Position today"...


Om du bara visste; kände jag för det skulle jag stå i position HELA fucking dagen!!! Men JAG HAR SÅ MYCKET ANNAT ATT ERBJUDA och jag blir bara trött.

 Trött, trött, trött.


Och Sov Du sött, om Du ändå är trött! ;)

Av Beatrice F Wik - 1 mars 2011 18:54


Usch, nu är jag uppe i varv så klockorna stannar på dessa jäkla sexbilder (se nedanstående inlägg!!!) Har nog ägnat en timme åt att kolla igenom vänners loggar, vet inte om jag fått med alla, men jag fick kontakt med en kollega som läst om fenomenet i Aftonbladet, så jag är tydligen inte ensam drabbad.


Ska fortsätta genomsöka loggar, och missar jag någon, vill jag bara säga: JAG ÄR LÄRARE. SKULLE ALDRIG I HELA MITT LIV FALLA MIG IN ATT SKICKA UT MEDDELANDEN OM OLIKA SEXPOSITIONER VARE SIG TILL NÅGON ELEV, VÄN ELLER KOLLEGA!!!

Ni får sköta era sexpositioner bäst ni vill!!! =) Nu skrattar jag bara åt alltihop; Hahahaha!!! Det tänker jag också göra!!! ;-)


J-a dret, säger jag bara. Fortsätter det så här går jag ur Facebook. Synd, med alla fina vänner.

 Och jag har förhört mig med "unge Mannen." Det är inte han, stackare som blev oskyldigt anklagad! ;(

Av Beatrice F Wik - 1 mars 2011 17:31


Nu känner jag för att gå ur Facebook.

Genom Fb får jag utlopp för mina tankar via bloggen och kan hålla kontakten med många fina kamrater, men nu har jag upplevt något riktigt läskigt!!! Eller också får vi skratta åt det, kära kamrater! =)

När jag gått in på flera vänners loggar, ser jag att de fått meddelande från "Beatrice Wiik" som jag SVÄR på att jag inte skickat!!!


Det står "Beatrice Wiik position today", och är bilder på olika sexpositioner!!! Ja... vi får väl bara skratta. Hm... slog mig plötsligt att det kan finnas en liten man som har mitt lösenord och kan ha sänt dem.

Eller så har de bara skickats ut, jag har verligen ingen aning, men det känns inte alls bra. Får se om jag är kvar här, på Facebook. Ska förhöra mig lite hos unge mannen! =)

Av Beatrice F Wik - 1 mars 2011 17:31


Nu känner jag för att gå ur Facebook.

Genom Fb får jag utlopp för mina tankar via bloggen och kan hålla kontakten med många fina kamrater, men nu har jag upplevt något riktigt läskigt!!! Eller också får vi skratta åt det, kära kamrater! =)

När jag gått in på flera vänners loggar, ser jag att de fått meddelande från "Beatrice Wiik" som jag SVÄR på att jag inte skickat!!!


Det står "Beatrice Wiik position today", och är bilder på olika sexpositioner!!! Ja... vi får väl bara skratta. Hm... slog mig plötsligt att det kan finnas en liten man som har mitt lösenord och kan ha sänt dem.

Eller så har de bara skickats ut, jag har verligen ingen aning, men det känns inte alls bra. Får se om jag är kvar här, på Facebook. Ska förhöra mig lite hos unge mannen! =)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards