Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Beatrice F Wik - 3 januari 2011 00:59


bloggplatsen.se!!!???

 

&qout eller något liknande står det här och var i mina kommentarer.

Tidigare från läsares, fattade inte alls vad de menade, men nu smög sig denna skit också in i mina egna.


Står det &quot eller vad tusan det är, så är det inte kommentatören som skrivit det, utan det blir bara så av sig självt.


SÅ STYGGT!!!

Av Beatrice F Wik - 3 januari 2011 00:00

...rostar aldrig.


I alla fall inte om den är äkta.

Oäkta metaller rostar sönder, allt eftersom tiden går. Men de ädla, de står sig.

Jag besökte en gammal vän idag, som jag inte sett på flera månader. Inte sedan i somras, tror jag? Hualigen, vad dagarna svinner! Men "gamle Muppen" ger mig alltid samma positiva energi. Om du läser: Det var så roligt att återse dig!!! Och du är ett jäkla tekniksnille!!! :) Merci.


Jag kan egentligen inte franska. Läste tyska i skolan. Så jag vet faktiskt inte varför jag skrev på franska nu. Jag kan det ordet. Och den frasen, som alla kan. Lite uttjatad. Fick ett så roligt, gravallvarligt svar när jag vid ett tillfälle drog den för en franskinfödd kamrat. Den där... ni vet... "Vill du sova med mig?" fast på franska, då. Kamraten svarade bara: "No, merci" som om inget hänt och lämnade rummet! =) Jag antar att han hört den sju hundra gånger från svenskor som inget annat kan. På franska, alltså.


Så är det, så blir det...

Sov Sött! ;)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards