Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Beatrice F Wik - 4 oktober 2012 21:52


Å vad skönt; snart väntar sängen!!!

Familjen sover redan, huset är stökigt, men det tar jag imorgon...

Tidig kväll- sååå härligt!!!

Olycksfågeln Gabbe fick ett brännbollsträ i huvudet idag, stackaren, så jag fick sticka hals över huvud och hämta honom tidigt i eftermiddags. Men det tycks mitt i oturen gått skapligt. :) Han har inte fått sova och han har inte kräkts. Stackars liten- det gör så ont i mig när jag vet att han har ont.

"För gråten är min när du gråter"


Vi har haft en jättetrevlig kväll på gymnasieforum: Håkan, Elli och jag.

Elli tyckte att jag var lite lustig som tyckte att det skulle bli "roligt" att gå på gymnasieforum, hon såg det inte som "roligt" men väl givande, men för min del är det ju utöver att jag är intresserad av min dotters gymnasieutbildning kul att komma dit och träffa gamla vänner och bekanta från olika skolor runtom- på varje skola har man ju minst en gammal studiekamrat/kollega/ex. Ja, jag har minst ett ex på varje skola. Neej, det där sista kände jag bara för att skriva. Just för att jag önskar att jag kunde se Din min genom datorn!!! =) Jag bara skojade. Jag är rolig ikväll, ser ni!

 

 Sov Gott Världen!!!

 

 

 

 

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards