Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Beatrice F Wik - 16 februari 2014 09:30


Nu får det vara nog på ett tag. 14 katter har jag fött upp och de har blivit alldeles bedårande katter. Halvbirmor.

Men den här kullen får vara den sista.

En av honorna kastrerade, den andra och hanen är snart där, de med.

Jobbet är alldeles innan ungarna är rumsrena, är där nu. De blir bättre och bättre med lådan för varje dag som går, men tvi vale, vad jag har tvättat och torkat skit.

Hemskt söta saker, men kostar det så smakar det. Och nu har jag gjort mitt för ett tag. De här två sista levereras första veckan i mars och det blir ju sorgligt, så klart, jag har varit barnmorska och tagit emot dem till den här världen. Sotis, kattmamman, ville inte ha dem i korgen utan de har sovit i min säng. Hon har tagit dem i nackskinnet och burit upp dem till Big Kattmormor och där har jag legat med en kattmamma, två ungar och dessutom en nykastrerad Mimmi som mer eller mindra bor under mitt täcke nu.

Puh... Har hört talas om att en del kvinnor har män i sängen, någonstans någon gång, så där, har jag hört det.... Vad sjutton är det? ;-)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards