Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Beatrice F Wik - 3 augusti 2009 23:02


Lyckades skapligt med min dygnsrythmsförbättring som jag just påbörjat inför skolstarten. Somnade rätt sent, låg och vred mig som en orm ett tag, men sov sedan jättegott. Vaknade i rätt ok tid. Tror jag ska ställa klockan imorgon, så det blir ännu bättre.


Idag har vi tapetserat klart. Järnspikar, va snyggt det blev om jag får säga det själv. Mannen hade valt ut fondväggen och jag måste erkänna att jag först ställde mig en smula frågande. Den såg så konstig ut i rullen, medaljonger (heter det så?) i klar 70-talsstil och varma, starka färger. Fondväggen var tänkt att kombineras med övriga tre väggar i en varm beige ton som jag valt ut.

Inte nog med att tapeten till fondväggen var svindyr, den såg som sagt också mycket mysko ut där den låg inplastad i sin lilla rulle.  Men ack, jag hade fel, den blev skitsnygg när den kom upp på plats! Nog visste jag att mannen är utrustad med en himla bra smak vad gäller kvinnor ;) , men inte trodde jag att han var det beträffande tapeter !!!


Med tanke på att jag också i fortsättningen gärna vill ha hjälp med tapetsering och bilar :) och inte vill bli trackad av diverse män i min närhet som eventuellt kan tänkas läsa min blogg, vill jag förklara mig vad gäller inlägget nedan. Ni är rätt mysiga, ni maskulina varelser, fast ni tänker lite konstigt :-) ibland. Tyckte bara att bilden på mig, kramande en palm i Turkiet förra året, passade så bra till citatet. Jag älskar nämligen palmer. För mig hör de samman med semester, sol, och det alldeles alldeles underbara Medelhavet.


Sov gott.


Av Beatrice F Wik - 3 augusti 2009 20:57


"Om det fanns ett tredje kön skulle jag aldrig titta åt en man"

   / Amanda Vail

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards