Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Beatrice F Wik - 13 februari 2010 16:14


Nu får mitt nya, sunda liv börja...

Jag har inte haft viktproblem på flera år. Uppåt, alltså. För ett halvår sedan var jag istället för smal, tyckte att det så fult och onaturligt ut... Har varit liten av naturen, förutom när jag varit gravid och tiden därefter, då har jag varit rund som en boll ;)


I alla fall, vi har ingen fungerande våg hemma och jag ställde mig nyss på mina släktingars... Ooooh! Jag har ökat tre kg på en månad!!! Hjälp mig!!!  På mitt jobb har vi restaurangskola, vilket innebär att jag lunchar som en hel häst. Sedan är det mumsig kvällsmat hemma med familjen. Mums, mums, njuta, njuta... Och nu medan detta -enligt min åsikt- hemska kalla vädret hållit i sig, har jag knappt promenerat över huvud taget. Det är liksom ingen njutning när det är iskallt ute.


Nej, ändring får det bli! NU!!!



Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards