Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Beatrice F Wik - 20 juli 2010 22:59

Min connection med Fb var tidigare borta. Testar nu om den finns...

Av Beatrice F Wik - 20 juli 2010 19:40

...har hjälpt mig fixa headern till bloggen. Visst är hon duktig? Usch, jag är urkass med teknink, tur att jag har Elli som kan visa mig hur man gör! ;) Det är naturligtvis också hon som presenterat mig i Facebookvärlden och där satt jag halva natten igår och la ut en massa bilder !!! =)


Känns som om jag har mer harmoni nu. Börjar må bättre... Det är underbart skönt med sommarlov i alla fall! Tack igen alla söta vänner som varit med och "dragit upp mig" när det känts tungt! Utan Er underbara människor omkring mig vore jag ingenting!


Konstigt nog, men trots allt tycker jag att det kan vare en smula intressant att gå ner i djup emellanåt. Vet inte om det var Bergman eller Lundell som en gång uttryckte sig om dalar att: Det kan nästan vara spännande att se det där svarta. Och fundera "Hur f-n hamnade jag här liksom?" Det vore trist om man enbart låg på ytan och guppade. Eller?!

Nej, kanske inte...


Med nedanstånde vill jag sända en önskan om balans till Er alla goa! ;)


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards