Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Beatrice F Wik - 15 juni 2013 09:00

En liten smörislåt... gött ibland dä!!! =)


Jag har träffat Tommy Nilsson en gång, på Statt i Karlstad. Det var ingen hit.

Ja, han var trevlig, men han tyckte nog inte att jag var det.

Jag vet inte hur det blev så, men vi pratade med varann. Han uppträdde inte eller så, han bara var där på Statt och roade sig en kväll för några år sedan, och vi stod vid baren. Inte förrän en bit in i vårt samtal insåg jag att han var Den Tommy Nilsson - kändisen. När jag fattade att det var han minns jag att tänkte jag: "Oj, vad vanlig han ser ut". Han var mycket kortare än jag föreställt mig, och det sa jag till honom. Jag måste ha uttryckt mig klumpigt, hur jag nu sa det, för det hela slutade med att han smågrinigt vände på klacken och gick. Sedan dess har jag aldrig stött på Tommy Nilsson och det är kanske lika bra. Fast han sjunger bra- och han är rätt snygg att se på (även om han är "vanlig" och kortare än han ser ut att vara på TV).


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards