Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Beatrice F Wik - 19 juni 2013 23:30


Sommarlov...

Jag föll- raklång- över mållinjen i år.

Jag är trött, men nöjd med mitt arbete, nöjd med elever; den goa klass jag haft i år... så härliga killar och tjejer, som jag verkligen tagit till mig. Vi har haft ett roligt och lärorikt år!!!

Jag har haft ett gött samarbete med mina fina kollegor och jag har haft stöttande rektorer.

Genom ups and downs.

Det är som det ska va´och jag har inget annat, från hjärtat, än gott att säga om Jättestenskolan i Grums.


Men nu har jag sommarlov.  

Lovet började dåligt; jag har varit både ledsen och arg, men jag är som en berg-å-dalbala, så det blir nog bra.

När jag ändå rosar åt alla håll vill jag säga TAAAACK älskade Lotta och Hmmm. Vilka änglar ni är som kan konsten att muntra upp en surkärring. Nu är jag bara liiite sur. Tack vare er.

Men imorgon är en annan dag. =D


 

Jag är så här underbart söt & bedårande jämt. Hela tiden.

Eller hur... helt normal!!! ;-D

(Undrar om jag är så där skelögd i verkligheten... vill nog inte veta!!! Tur att man ser världen inifrån -å aldrig sig själv utifrån!!! Jag lär ALDRIG någonsin kunna sitta mitt emot mig själv i vilket fall som helst... skelögd or not.)

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards