Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Beatrice F Wik - 17 juni 2013 22:43


Jag har två dagar kvar innan semestern. Känns rätt gött... ;-) Å jag känner mig nöjd med vad jag åstadkommit under året som gått. Jag har kämpat hårt, med mycket, och nu ligger den magiska sommartiden alldeles här, framför oss. Lite skördetid. Midsommar på fredag, så trevligt. Spenderas om allt går enligt planer i släktingarnas stuga i vackra Liljedal. Håkan, gamla exet och jag, firar tillsammans med barnen. Vi har blivit vuxna =) och är goda vänner, precis som jag tycker att det bör vara när man har barn ihop. Ibland kan det faktiskt göra gott att bli utsatt för andra människors lite omogna beteende; man ser över sig själv och får en chans att tänka över hur man själv vill bete sig- eller rättare sagt INTE bete sig.


Eftersom jag har kattungar och därför kattvakter boende här, så eventuella inbrottstjuvar blir motade i dörren =)) behöver jag inte, som andra som skriver på nätet, vara försiktig med att berätta om semesterplanerna heller.

Om bara en vecka simmar jag i Medelhavet!!!

Åååå, såååå ljuvligt!!!

 





Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards