Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Tillbaka

Av Beatrice F Wik - 10 augusti 2009 23:30


Semestern är över, för mig har sommaren satt punkt här. En smula vemodigt, kanske, men var tid har sitt.


Började jobba idag. Det vore kanske lite underligt om jag påstod att jag hellre arbetade än hade semester, men jag kan faktiskt säga från hjärtat (till er som inte börjat jobba riktigt än) det va gött å komme tillbaka.


Alla dessa f-bannade rutiner (eller vad säger du, SpiderMom?!) kan man ju förvisso vara utan, men det var riktigt kul att träffa kollegorna igen. Säkert har vi alla "världens bästa arbetskamrater". Mina vänner är ju alltid de bästa för mig. Och dina vänner är de bästa för dig. (Annars skulle de kanske inte rimligtvis vara dina vänner...)


Så jag kan nog från hjärtat påstå att de bästa av kollegor finns på Åsfjärden i Grums. Go'a, glada, förstående och intelligenta. Jag är alldeles för lyckligt lottad.

 
 
Ingrid

Ingrid

11 augusti 2009 12:05

Jag kan bara hålla med om att VEMODIGT... det är det!
Men håller på att intala mig själv om att det kommer att gå ganska fort...
Kikade på filmen "solsrorm" igår kväll, vet inte om du sett den ?
Hur som helst är det HUR MYCKET snö som helst i den, och vintervägar... och DÅ fick man verkligen känslan att ... HJÄLP, vi är snart där vi med...
Men sen kommer sol och värma igen =) hehe

Tackar SÅ hjärtligt för alla goa kommentarer du lämnat på slutet!
Och visst är det i Dalarna bröllopskorten är tagna.. närmare bestämt i vårat Dala-Floda =)

Länge sedan jag var i Värmland nu.. vi åkte igenom bara på väg ner till västkusten i somras här, och självklart är det fint!
Luktar lite mindre gott i grums bara.. papersbruk? =)

Kramar i massor!

http://iddeh.bloggagratis.se

 
Viveca

Viveca

11 augusti 2009 12:23

Det är både roligt och vemodigt som du säger att semestern är över. Rutiner jo, det finns det ofta förmånga, men hos oss är det snarare brist på dem och även birst på arbetskamrater nu på sommaren. Segt, tråkigt och ganska stressigt att jobba själv. Det kan dock vara skönt att reda sig själv ibland också.
Ha det så bra, jobba duktigt och tack för kommentaren hos mig!

http://perasperaadastra.bloggagratis.se

 
Bea

Bea

11 augusti 2009 18:41


Ja, pappersbruk i Grums! Jag är dock van, så jag tänker inte på det längre!

http://Beabloggar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards