Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Vänligen, lite respekt

Av Beatrice F Wik - 4 juli 2010 03:08


Tio över tre är klockan och jag har vaknat till... Blev just uppringd på mobilen av någon överförfriskad människa, som uppenbarligen inte riktigt kunde få fram sitt budskap.


Hjälp, vad mitt hjärta slog, när telefonen ringde vid den här tiden på dygnet, kan jag säga.... Var bombsäker på att något allvarligt inträffat med någon av mina nära och kära och kände verkligen adrenalinet pumpa genom kroppen. Är för tillfället klarvaken.


Jag har varit med om det här tidigare (har verkligen blivit telefontrakasserad) och har därför skyddat mitt nummer.


Trist, säger jag bara...

Det är jätteobehagligt när telefonen ringer mitt i natten och jag ber, vänligen, om lite respekt.



 
 
Gubbfan

Gubbfan

4 juli 2010 15:07

Synnerligen obehagligt!
Man ringer inte någon efter klockan 21 om det inte har hänt något allvarligt.

http://Gubbfan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina

4 juli 2010 18:06

Hej vännen!!
Ja, fy för sådana telefonsamtal alltså!! Man blir ju lamslagen på dessa få sekundrar det tar att svara!!!
Hoppas att det inte händer igen!!
Hur mår min vän annars? Jag ligger lågt ett tag..måste återfinna min energi..solen är den största boven..fniss.. Men jag tittar in lite nu & då & kolla läget =))
Hoppas att du & familjen mår bra & att ni har en fin sommar!!!
Kram till dig min underbara vän. Du skulle bara veta va du har kommit att betyda för lilla mig!!!!
Din vän Tina

 
Ingen bild

Bea

4 juli 2010 18:56


Precis. Ja, man blir lamslagen, rätt ord, sekunderna innan. Folk får gärna ringa till mig, men jag är glad om de gör det dagtid. Och gärna så pass nyktra att jag förstår vad de säger.

Jodå, fina Tina, allt är bra. Vill tacka igen för att du är så go mot Gabriel. Han uppskattar dig så, precis som hans mor;) och du vet att du betyder så hemskt mycket för mig också.

Ta det du lugnt ett tag, andas och BARA VAR så hoppas jag att din energi snart är tillbaka. Sänder all värme jag någonsin kan.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards