Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Lördag kväll på Cypern

Av Beatrice F Wik - 29 juni 2013 21:57

Syrsorna spelar utanför hotellet. Blir en liten kvällspromenad ner till havet snart, sedan duschen o spola bort allt saltvatten o klor. Idag har vi badat, Gabbe har letat fisk. Jag har tagit en massa underbara foton som jag kommer att dela med mig av så fort jag kommer hem till en dator. Lyckligtvis har jag tillräckligt med självinsikt för att inte lägga ut bikinibilder på mig själv :-) i detta forum trots att man mer eller mindre lever i sin bikini här. Det är väl bara för charmigt (or not) när folk i min ålder poserar lättklädda på nätet...:/ 'Det är bra nu, liksom...'Däremot tittar jag förtjust på alla fina bilder jag lyckats få på vackra växter som finns här. Så häftigt att se de växter vi satt i små krukor där hemma; pelargoner, benjaminfikus o yuccapalm, i vild form, och stora. Här utanför hotellet finns en supervacker pelargonbuske lika hög som jag är lång och igår fotograferade jag en yuccapalm på tre meter ca.Nu vill Gabbe gå upp på rummet, så nu önskar vi God natt från Medelhavsstranden:))

 
 
Gubbfan

Gubbfan

1 juli 2013 09:00

Du...
Det där med att kuta runt i bikini i solen.
Eh...
Du har inte hört talas om malignt melanom, basaliom eller epitelcellscancer?
En sketen T-shirt spar liv.

Dessutom så ser inte brända människor fräscha ut.
Ta dig en fundering på hur han Ranelid ser ut.
Inte snyggt. Ja, om man nu inte är begravningsentreprenör förstås.

http://Gubbfan.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

1 juli 2013 17:41

jag håller med, Gubbfan. Att vara bränd är inte snyggt. (Du skulle se min näsa nu!!!) Fast det känns fräschare att vara LITE brun än blek...:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards