Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

=(

Av Beatrice F Wik - 18 januari 2014 11:59


Det blir inte många knop här idag, så jag kan lika gärna fortsätta skriva lite. Min grabb är också dålig, så vi hjälper varandra, har vi sagt. =) Vi kurerar oss.

Nu har vi fått i oss lite lunch i alla fall. Allt känns bättre när man har fått mat i magen. :)

Igår slocknade jag när jag kom hem från jobbet, mina barn fick klara sig på egen hand och det gjorde de. Vaknade inte förrän imorse, helt otroligt!

Jag har ju varit yr och jag vet att alla har inte upplevt att svimma (jag har gjort det massor av gånger- tyvärr!) så jag ska berätta hur det känns. Det går ganska snabbt när man känner sig svag och så plötsligt ett kraftigt illamående. Inte så att det känns som om man ska kräkas, utan värre, som ett ilamående i hela kroppen. Där brukar man försvinna och när man väl är avsvimmad känner man ingenting alls. Däremot har jag varit med om något otäckt precis när jag vaknar upp, och det är som att medvetandet kommer någon sekund före det där kroppsliga. Jag upplevde det senast när jag hade feber för ett tag sedan och svimmade när jag skulle gå på toaletten. Jag vaknade upp på badrumsgolvet, såg min svarta katt stirra på mig bredvid mig, fattade ingenting och upplevde att jag inte hade någon kontakt med kroppen, kunde inte röra mig, ingenting. Det måste ha rört sig om någon sekund, men det var en fruktansvärt skrämmande upplevelse! Hualigen.

 
 
luvcatz

luvcatz

18 januari 2014 18:56

Tack, det är enklare än vad man tror att gå i skorna, - underbara ;)

Jodå sevärd film faktiskt, man undrar om en del föds onda eller om det sociala arvet spelar in...

Svimma é otäckt, krya på er o ha en fin lördag kväll :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

18 januari 2014 19:15

Tack detsamma!
...Och skorna var jättesnygga! :)

 
Ingen bild

Sara S

18 januari 2014 20:21

Ny bild? Du har alltid vart vacker,när vi var ute när vi var unga var jag sur för det var du som fick alla killarna ha ha! Hör av dej så får vi ta en tjejkväll, det är på tiden . kram Sara

Beatrice F Wik

18 januari 2014 21:45

Hahaha, det minns jag inte alls!!! =)
Men du är go´ och jag minns att vi hade en himla rolig tid! Och galen!
Ja, jag har ju varit hängig idag så jag har suttit här och mixtrat med bilder och skrivit på bloggar mest hela dagen!!!
Jag tar gärna en tjejkväll framöver, men jag har mycket om mig o kring mig, livet... det går i ett men vi kan gärna höras av!
Många kramar, hälsa M!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards