Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Om jag skulle dö

Av Beatrice F Wik - 19 januari 2014 19:58


Jag känner inte för att dö- tror inte jag kommer att göra det än på ett tag heller.

Men om jag oväntat skulle dö vill jag att Någon av mina nära skriver ut den här bloggen i bokform. Jag vet att det går, en kompis jag hade som dog gjorde det. Hon skrev också på Bloggplatsen. Jag vill också att bloggen ska finnas kvar- ingen ska ta bort den! Mina tankar ska sparas till kommande generationer. De kommer att älska att läsa om sin egen historia! Jag vet.


Jag har inte varit inne och anmält mig som donator än heller, men det kommer jag att göra. Om jag skulle dö, eller när jag dör vill jag gärna att någon annan, som är i behov av organ, ska få nytta av mina. Ni får ta vad ni vill om jag ändå inte använder dem, haha!!! =)



 
 
F

F

19 januari 2014 21:27

Det är inget man vill tänka på med som är oerhört viktigt att prata om, hur man vill ha det då man dör, donationer, begravning m.m
Vi håller själva på just nu och planerar begravningen här hemma och det blir många frågetecken längst med vägen, just för att man inte har pratat om de, döden är inget man diskuterar kring middagsbordet precis.
Jag hoppas du får leva ett långt och härlig liv många många år framöver! :)

http://Intesjalvklart.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

19 januari 2014 21:34

Jaaa... Döden är en del av livet. Det är det enda vi med säkerhet vet: Det kommer att sluta där, hur vi än gör.=(
Jag sänder lite värme och medkänsla till Er, och beklagar igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards