Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Beatrice F Wik - 8 februari 2015 23:39


Dags att hoppa i säng. Helgen är slut- en förkylningshelg för vår del.

Har något gott att se fram emot nästa helg i alla fall: det är rally i Karlstad och då ska jag ut, ut, ut och träffa folk! Ut med mina vänner och vi ska bara ha riktigt jäkla skitkul! Jag är sååå sugen bara på att träffa nya människor, göra något annat.

Innan dess väntar en arbetsvecka och jag är förberedd. Det ingår nämligen i mitt jobb att vara planerad och färdig redan innan måndag morgon kommer.

Dock är jag inte särskilt trött trots att klockan visar sovdags men så är det allt som oftast för min del. Kvällspigg. Har alltid varit. Zombi på morgonen, väcker mig själv med kaffe.

Nej... nu känner jag att jag inte har tid med det här längre.

Hoppas Du redan sover sött.   


    

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards