Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Beatrice F Wik - 23 februari 2015 23:27

Jag bara kan inte somna! Har jättesvårt att sova om jag inte är hemma. 

Har egentligen inget alls att skriva om, men något måste man ju försöka med. Så man blir lite nedvarvad. Har lärt mig att bloggen är helt suverän på den punkten. Jag skriver på min iPhone, vilket kan medföra vissa stavfel... Svårare att se dem när de är så små bokstäverna, jämfört med på datorn. Det går kvickt med när jag skriver.


Dock kan jag ju nu roa mig med att se hur smileysarna gör sig på bloggen ����������. Om de ser ut på samma sätt som på telefonen, ja alltid något betydelsefullt i sena kvällen.


Stockholm är ruggigt och gråkallt Ikväll. Det känns mer som en novemberdag än en i februari . Å andra sidan kan februari vara grå den med. Vemodig.


����sov gott��☺️


... och nej. Smileysarna ser inte ut på min iPhone som på bloggen.

Då vet vi. Intressant kunskap. =)


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards