Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Beatrice F Wik - 24 februari 2015 21:24


... med mina klipp. Youtubeklipp.

Jag i ett nötskal. Intensiv, se'n går jag vidare till nästa projekt, men jag över på att bli "lagom".

Bara ett till klipp. Lady Gaga, lagom knepig.

Låten är väl "ute" nu men knepig är lite roligt i min värld.

Jag är nog själv lite knepig, det är vi kanske alla- på vårt sätt.

Annars blir det tråkigt.

I min värld, åter igen i min värld.

Av Beatrice F Wik - 24 februari 2015 21:01


Hemma igen från Stockholm. Solen lyste när jag lämnade huvudstaden, men här i Värmland lyste den, till min stora besvikelse, med sin frånvaro. Den spar på sig lite kanske. :) Till bättre tider.


När jag nu bytt dator tittar jag på alla youtubeklipp som finns. Den andra var ju så seg, så jag kunde inget se på slutet. Den visade bara en liten ruta: "Klippet är inte tillgängligt". Den lilla lögnaren... för det var det ju... på andra datorer!!! =)


Idag blir det Highway men. Uppiggande energi, jag är uppväxt med denna gubbrock, hehe. Lyssnar du fortfarande på Kris Kristoffersen, pappa? Det gör jag, när jag behöver muntras upp, sån't där som enbart känns lättsamt och roligt, som gör en på gott humör. Så lustigt, hur man formas av sin uppväxt. Eller inte. Rätt självklart kanske.

Egentligen lite allvarlig titel "Help me make it through the night" men mig gör de här gubbarna enbart glad.


Av Beatrice F Wik - 24 februari 2015 01:15


"Endast det bästa är bra nog"


- kanske mer kräsen än jag gjort mig förtjänt av att vara, men jag ska tamej f-n hitta det.


  



Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards