Alla inlägg den 21 september 2013

Av Beatrice F Wik - 21 september 2013 18:32


Just nu är det gratis att påbörja släktforskning via nätet!

Rekommenderar Dig som är historieintresserad!

Eller som vill bli historieintresserad!!! =)

Vi är alla egon, mer eller mindre, vi lever med oss själva som centrum. Så är det ju. Jag är ju faktiskt i mitt centrum, Du i ditt.

Även om man inte är historieintresserad så där i allmänhet är det ju alltid kul att ta reda på lite fakta om just sin egen släkt.


ancestry.se.


Det kostar pengar i vanliga fall...

Så passa påååå!!! :-)


Hahah!!! Folk som är rädda för ensamhet, och ha "långtråkigt":

Sådant här skulle jag kunna sitta med i 20 timmar i sträck, om jag hade den tiden. =)


Det är så komiskt, många människor utgår i all välmening från att alla stämmer överens med en "mall" där det är hemskt att vara ensam. Gång på gång tvingas jag förklara att när jag är ensam njuter jag.

Det är min guldtid :-)

(Måste ju också poängtera att jag gillar människor, så ingen runt mig tar illa vid sig. Både och- i en bra blandning! :)

Av Beatrice F Wik - 21 september 2013 17:21


Sydeuropa- LOVE! <3

Härliga eldiga människor!

När man åker iväg till Medelhavet och får den stora äran att träffa Sydeuropéer... Det är grejer det!

Vi nordbor är så tillknäppta många gånger.

Dansen nedan ger mig rysningar. Vilken härlig musik!


Jag provade något liknanade, ja... så där på rad i somras på Cypern. Så skoj!!! =)

Kolla dansen!!! Me like. ;-)




Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards