Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Omöjlig

Av Beatrice F Wik - 25 februari 2015 14:12


Jag är helt omöjlig med teknik... otroligt att jag lyckas skriva nu.

Jag raderade hela jäkla senaste inlägget när jag i själva verket bara skulle radera en kommentar, som en kompis skrev och som jag inte ville ha kvar för öppen ridå... Hualigen, vem som helst kan ju gå in här och läsa, bäst att vara försiktig. Fast vem gör det? Jag ser på läsarstatistiken att jag har läsare, men jag undrar vilka ni är?

Presentera er!!! :)

I alla fall... jag raderade hela inlägget pga att det blivit något konstigt med min nya dator, något jag inte förstår mig på. Det här jag skriver nu är bara en pytteliten ruta??? Så jag ser inte riktigt själv vad jag gör, undrar vad som hänt med datorn, varför det blivit så här och hur jag får det att bli som vanligt igen???

=(

 
 
Annie

Annie

25 februari 2015 19:04

Ja förstår du menar .. ;) angående presentera er! ;)
Ja du vet vem jag är iaf :) ;)

Sv: Ja, förstår det ;) det är olika :)
Just nu passar hemma träning mig väldigt bra, kanske jag med vill gå till gym sen, vem vet ;)

Å det var en lång föreläsning, så lite allt möjligt!
Till viss del är det ärftligt eller genetiskt, men skulle befolkningen vara mer noggrann med kost och att vara mer fysiskt aktiv/motionera så skulle det nog minska mycket, Men det är ju inget nytt direkt .. ;) Väldigt intressant föreläsning och väldigt kunnig person som föreläste ;)

Hoppas du har en bra kväll och att gymträningen går bra! ;)

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Beatrice F Wik

25 februari 2015 23:00

Hej fina Annie!

Ja, man får en siffra på besöksstatistiken, några av er vet jag ju läser eftersom ni kommenterar men de flesta gör ju inte det. Så jag undrar stilla vilka det är som kommer hit?
Tack iaf till Dig som läser, som vill dela mina knäppa funderingar!!!

Å, vad intressant!
Jag bad min läkare göra en totalkoll på mig förra hösten för jag är ovanligt infektionskänslig. Hon kollade rubbet, inkl ämnesomsättning. Det visade sig att min ämnesomsättning är helt normal, däremot är den låg, fast inom normalspannet. Detta kan jag höja gnm att träna osv, men min grundämnesomsättning är ändå rätt låg, fast som sagt inte sjukligt låg.
Lite intressant (OCH INTE!!!) att få det bekräftat, jag har lätt att dra på mig kilon... det är alltså inte bara så jag tror!!! Men det betyder ju att jag måste tänka lite extra på kost och motion...

Varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice F Wik - 16 oktober 2015 21:15

  Jag kommer nog aldrig kunna bära en vigselring igen. En tung guldringar på mitt vänstra ringfinger.  För erfaren, för frihetsälskande, för självständig. Jag har erfarenhet av både katter o hundar i mitt liv. Det finns en jättestor skillnad i ...

Av Beatrice F Wik - 10 oktober 2015 22:15

  Tänk att jag såg det på en sekund. Jag såg när du kom- som jag väntat. Fast jag visste inte innan att det var du. Att det var dig jag väntat på. Men du klev in- och jag bara visste, jag såg det i dina ögon, nästan som om det stod skrivet. ...

Av Beatrice F Wik - 30 september 2015 16:45


  Ikväll blir det lite firande av min vackra fantastiska dotter. !8 år av kärlek.    Jag är så glad och stolt att få vara hennes mamma, men jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Hon fyller inte exakt idag även om vi firar lite nu- utan...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:45

    Tiden har gått. Det var tungt det där.. som jag fastnat för dig. Men jag väcker inga lik, det skulle bara vara destruktivt. Ser fram emot nya roligheter, med nya förmågor- nya inressanta människor =)   ...

Av Beatrice F Wik - 19 september 2015 23:00

      Hej igen! :) Länge sedan jag var här, på bloggplatsen.   Lite Eurythmics kanske? "När morgondagen kommer och du kommer att behöva någon att lita på."     ...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards