Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Beatrice F Wik - 28 oktober 2013 22:51


Vill bara säga (apropå kommentar, nedan) att det här jag skriver är ingen obligatorisk kurslitteratur som man MÅSTE läsa. Jag skriver på min blogg därför att jag mår bra av det. Jag får ro när jag sitter här och skriver. Jag tycker om att skriva och detta är ett trevligt och avslappnat sätt att skriva på.

Så länge jag inte går till attack mot någon enskild person har jag rätt att klaga om jag vill.

Det här är min blogg och här bestämmer jag innehållet.

Du har förvisso rätt att framföra att du tycker att "jävla snygga" personer inte bör klaga och jag har rätt att kontra. 

Känner jag för att klaga, så klagar jag exakt hur mycket jag vill- här.

Och jag tycker inte att någon ska bemöda sig med att leta upp min blogg och läsa om han eller hon blir irriterad av det. Förstår inte syftet. Det finns massor av spännande saker att läsa; Du behöver inte gå hit, till min blogg, om du inte vill.

Läs något roligare istället! Något som gör dig glad!

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards