Alla inlägg den 29 oktober 2013

???

Av Beatrice F Wik - 29 oktober 2013 23:14


Orkar inte...

... dona mer med den här bloggen just nu, trots att jag blev missnöjd.

För det går så f-bannat seeegt och så vips försvinner rubriker och hej å hå.

Plötligt är alla rubriker borta!!!

Halåååå???


Ett annat typsnitt i alla fall fick det bli.

En dag när jag är mer kreativ, har oceaner av tid och lusten faller på, då... ska jag sitta här och greja och göra snyggt.

Men den dagen är inte idag.

Fridens.

Av Beatrice F Wik - 29 oktober 2013 22:30


Det är en saga i sig att vi funnit varann

Vi kunde lika gärna aldrig nå'nsin mötts

Eller var vårt möte redan bestämt

långt innan vi fötts?


/Lisa Ekdahl sjöng den. ? skrev texten.


 


Små glädjeämen i vardagen.

Jag går och möter min son på halva vägen när han sett på hockey.

Lyckan av att bara ha varann är så stor, så stor.

Vi går småpratande hemåt och livet är bara gott.

<3

Jag har naturligtvis en till underbar saga, och det är min Elinor, så klart. :)




Av Beatrice F Wik - 29 oktober 2013 22:15


Här borde jag inte sitta och lata mig. Har fullt upp; det blir värre under loven för då har jag inte samma struktur. Jag är så autistisk så jag skulle må bäst om jag gjorde schema för mig själv. Vad jag ska göra och sedan bara följa det.

Vilken stölle jag är! =) En vilsen liten stölle. Men nu sitter jag här för jag fick lust att ändra lite ... hittar inte ordet... inte lay out, inte outfit, men vad heter det?! Jag förnyar bloggen lite...

Ha en bra Halloween! Det är väl den sista? Tror det.


   

Så här såg vi ut för 4 år sedan på Halloween.

... Och det har inte blivit bättre, heheh...

Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards