Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Beatrice F Wik - 17 oktober 2010 22:57


Sitter och tittar på vackra Celine Dion (se inlägg nedan) och fascineras av  modellgången. Höga sylvassa klackar är det en konst att spatsera omkring i. Jag har vurpat vid ett flertal tillfällen ( är rätt klumpig över lag, tror jag!!! ;) och värst var nog när jag för många år sedan var ute och åt en avslutningsmiddag med hela mitt dåvarande kollegium på en krog i stan.


När maten kom, skulle jag gå och hämta något, minne ej vad, men jag minns vurpan desto tydligare: Plötsligt vek sig klacken på något vis under mig. Jag tappade balansen och låg på en sekund raklång på golvet.


En servitris skyndade fram: "Men snälla, lilla du, hur gick det?" och jag hastade ilsnabbt upp: "Må jag bara få försvinna". Fullt med folk på krogen, hela kollegiet vid bordet, och där ligger jag...


"Vad sjutton hände? Du bara försvann plötsligt. Och sedan lika snabbt upp igen!" sa en av mina vänner.


"Jovars. Jag jgorde väl det."


Måste vara tydlig med att tala om att jag vid det tillfället inte hade tittat för djupt ner i glaset. Kvällen hade för övrigt bara börjat. Jag kan vara så klumpig i alla fall.


;)

Av Beatrice F Wik - 17 oktober 2010 22:11


Just idag är det 10 år sedan min lille son kom till mig. Ärkeängeln Gabriel. Oro har han iband gett upphov till, ibland har han retat mitt tålamod till max, men framför allt har han skänkt oändligt mycket kärlek och lycka!!!


Jag är så lycklig över att få vara din mamma, min rågblonde, nordiske prins!

 

Förresten; Grattis också gamle Muppen! =)

Hoppas dagen varit bra!

 

Sov gott, alla!

Av Beatrice F Wik - 17 oktober 2010 18:30


Guldlåt och underbart sensuell kvinna med världens vackraste röst, tror jag nästan.


"Du är helt enkelt bäst. Bättre än alla de andra."

&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">


Av Beatrice F Wik - 17 oktober 2010 00:34


Lars Winnerbäck väcker mig varje morgon (har hans musik som väckarklocka.) Detta är verkligen en av mina favvisar. Han är tamejf-n lika depressiv som jag!!! ;)


För ungefär ett år sedan såg jag honom här i Karlstad. Å, vad kul det var på konserten! Jag var där med två manliga vänner... haha.... jag hade köpt sittplatsbiljett och killarna ståplats, av misstag, men jag lurade vakterna och smet in till dem i alla fall. Det är ju roligare att lyssna till en konsert i sällskap, liksom... En annan kul grej: Jag behövde gå på toaletten, men kön till damernas var (som vanligt) megalång. Så en av kamraterna mina knuffade in mig på herrarnas: "Kom nu, Bea, så går vi. =)

Där stod de vid pissoaren och in kom jag. "Tjena!!!" ;)


Den här låten bara äääälskar jag. En av mina bästa väninnor tycker att den bara är "ååååööööööåååååååååå............" Superseg. Och att Winnerbäck är pretentiös.



Men det tykcer inte jag. Han är bra.


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards