Alla inlägg den 24 december 2014

Av Beatrice F Wik - 24 december 2014 22:12

Vi börjar om! God jul alla våra fina vänner, önskar Bea och Laurence

Jag brukar aldrig kunna publicera bilder på mina vänner, det är liksom min grej att skriva här.

Men den här bilden är redan ute å snurrar =) så nu gör det inget.

Jul-14.

Ojojoj så kvickt det hastar, snart är detta år också till ända.

Jag minns så väl julen -00, med en nyfödd kille, det var så nyss, nu är han tonåring.


Snart tittar vi tillbaka på den här bilden, Laurence och jag, tycker att vi var unga då.

(Fast just nu när jag ser på bilden av mig själv ser jag mest min mor när hon var i samma ålder. Hjälp, så lik henne jag har blivit!!! Inget fel med att vara lik min mamma, det är ju inte särskilt underligt att det blir så... men i alla fall... och håret har vi på samma sätt; jag minns jättetydligt hennes långa hår som hon alltid hade uppsatt på det där viset, exakt som jag har nu. Så lustigt, hur det blir... utan att man vet om det själv tar man efter sina föräldrar.)

"Det var ju så nyss- tänk att vi redan är pensionärer."

Det är ju så det är...


Ha en fortsatt fin julhelg, Du som läser!

Jag ska iväg på en nattlig tradition snart: midnättsmässa i Domkyrkan.

Riktigt mysigt, faktiskt, med biskopen själv.


Presentation


-beabloggar-
Av Beatrice F Wik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Annat språk


Ovido - Quiz & Flashcards